News.bg | Money.bg | Topsport.bg | Vsi4ko.bg | Gladen.bg | Lifestyle.bg | Ibox.bg | Mobile.news.bg

Регистрация | Забравена парола?

Вход

Огледай наоколо

Последни постове

Архив

Постовете от Януари,2010

Назад към архива

Еконт Поща – качество и цена

В публикацията:

* Еконт Поща – разговор с новия ръководител на Дирекция Пощенски услуги;
* Предстоящи НОВИ услуги – издаване на електронни подписи, заплащане на ток, вода, телефон и др. в офисите на Еконт Експрес.

Антония Денева - Директор Пощенски услуги

Годината стартира, а с нея и новия ръководител на Дирекция Пощенски услуги – Антония Денева. Бързам към въпросите, за да получа информация от първа ръка и за да я споделя с Вас.

Тони, поканих те на разговор за пощенските услуги на Еконт Експрес, но преди това искам да те поздравя. Честито за новата позиция, с пожелания за вдъхновение и много успехи!

Благодаря Ади! За мен, предложението за тази позиция е както въпрос на чест, така и въпрос на още по-висока отговорност.

Като начало, предлагам да обясним на читателите какво представлява Пощенската услуга на Еконт Експрес и по какво се различава от традиционно познатата пощенска услуга?

Когато се говори за Поща, се има предвид стандартна пощенска услуга, но когато говорим за Еконт Поща – тук вече нещата са различни. Съгласно лицензия от 2006 г., КРС предостави на Еконт Експрес право да извършва универсални пощенски услуги, което означава сериозни ангажименти и много работа. В стил Еконт, пощенската услуга се отличава с ред уникални предимства.

Кои са тези предимства и можеш ли да посочиш основните пощенски услуги, с които бихме били полезни на Клиентите?

Много са, но ще се постарая да изброя основните от тях:

* Качество – традиционно за Еконт Експрес, без компромиси;
* Бързина – доставка до 2 работни дни, а отскоро доставки и в събота;
* Възможност за клиентите да подготвят и управляват своите писма, чрез уникален и удобен софтуер – виртуален кабинет Е-еконт;
* Възможност за проследяване на писмата, независимо дали са препоръчани или не;
* Пълна информация за писмото – въвеждане на съдържание, телефони, движение, доставка, получаване на сканирано копие от Разписката, доказваща доставката – с данни за получател, време на доставка и подпис на получател;
* Възможност за безплатно обаждане на национален номер 080018001, за незабавно обслужване на писмото и неговото проследяване;
* По повод услугите – клиентите могат да избират между писма, колети, пощенски парични преводи, пряка пощенска реклама и много допълнителни, сред които препоръчана поща, обратна разписка, наложен платеж, обявена стойност и др., с перфектен баланс между качество и цена.

С цел оптимизиране на разходите за използваните услуги – освен конкурентни цени, какви преференции можем да предложим на Клиентите?

Освен посочените по-горе уникални предимства, предлагаме за клиентите на Еконт Поща отстъпки, които са съгласувани и утвърдени от КРС – до 26 % от тарифата, а именно:

* За брой пратки над 1000 бр. – 4 %, над 5000 бр. – 8 %;
* За предварителна подготовка на пратки – 6 %;
* За сортиране на пратки – 6 %;
* Отстъпка за корпоративни клиенти, сключили договор – 6 %.

Какво можем да допълним за клоновата мрежа, пощенските кутии и тяхното обслужване?

Към момента Еконт разполага с 268 собствени офиса. Във всеки един, може да се изпрати писмо, колет, паричен превод и др., като повече от тях работят и с удължено работно време. Едновременно с това, се работи по план схема – одобрена от КРС, за поетапно откриване на Точки за достъп, във почти всички населени места на РБългария, общият брой на които е 1099.

Не на последно място са и нашите партньори, сред които ще спомена Петрол, Изипей и много пощенски посредници, в обектите на които имаме пощенски кутии и се извършват продажби на пощенски материали. Стремежът е един – да осигурим максимален достъп за потребителите на Еконт Поща. По въпроса за обслужването ще посоча, че на всяка кутия има поставен Информационен етикет, който предоставя на клиента информация относно: време на събиране, телефон и адрес на обслужващия офис, национален телефон за незабавно обслужване на писмата.

Като спомена Изипей, това означава ли, че ще обслужваме в нашите офиси и плащания към различни търговци?

Както знаеш, при нас новостите и развитието на обществено полезни услуги са безкраен процес. Само ще маркирам, с обещание съвсем скоро за още подробности:

* В момента се работи по програма „Сигурност”, която ще допълни палитрата от уникални предимства на Еконт Поща. Един от елементите, е въвеждане на защитен номер върху всеки плик;
* Конкретно на зададения въпрос – да, подготвяме старта на партньорството ни с Изипей, като във всички 268 офиса на Еконт Експрес ще се обслужват и комунални плащания – ток, вода, телефон, интернет, кабелни телевизии и др. Т.е. при нас, Клиентите ще могат да разплащат своите задължения към над 80 търговци;
* Съвсем скоро ще стартира и партньрството ни с ИнфоНотари, по силата на което нашите служители ще изготвят и предоставят електронни подписи.

За финал на нашия разговор, ще те помоля и за кратко обобщение по темата Еконт Поща?

С удоволствие ще посоча, че нашите клиенти ще получат УНИКАЛНО КОМПЛЕКСНО ОБСЛУЖВАНЕ, в много направления. И не за друго, а защото мисията на компания Еконт е ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЕЗНИ!

Можеш ли да ми обещаеш нов разговор през април, за да коментираме твоите първи 100 дни?

Тези 100 дни ми звучат като мандат, но се надявам да не са. Шегувам се естествено! За мен ще бъде удоволствие да поговорим отново и връщайки дните назад, да направим заедно кратко обобщение.

Тони, благодаря за разговора и споделените новини! Надявам се, с тях да сме обяснили ясно какво предстои и що е Еконт Поща, както и че последната е полезна, удобна и достъпна за всеки.
http://kurier-bg.net/?p=1201

3 % КОМИСИОНА – възнаграждение за избор на куриер

Прекрасeн век – свободен достъп до информация! Натискаш Enter и намираш търсеното – „Топ 3”, „Как да”, „10-те най” и т.н. Безплатно или с първоначална такса, от интернет или семинари, продажбите на идеи и готови решения за печелене на пари ни заливат … Реалност или не – човешкия мозък филтрира!

3 % комисиона и Е-еконт

В Еконт Експрес, рецептата е проста:

* При заплащане на куриерските услуги от Подател или Получател, може да се договорят отстъпки – индивидуални, без шаблони и по мярка, но това е тема за следващ пост;
* 3 % КОМИСИОНА – възнаграждение за избор на куриер.

Решението да възнаградим Подателя, избрал Еконт за основен куриер и подготвящ своите пратки в Е-еконт беше логично, заслужено и като признание за принадлежност към нашето семейство. Ефектът за всеки Клиент – без значение дали е физическо или юридическо лице, е различен и зависи от стойността на куриерските услуги, за изпратените от него пратки.

Цифри и алгоритъм:

* Имате собствен виртуален кабинет Е-еконт;
* Ако нямате, може да си направите такъв – Моят Е-еконт;
* Сключваме Комисионен Договор – за да се знае кой и къде получава натрупаните комисиони;
* Проследявате сумите в меню „Баланс на сметка” – вж.снимката;
* Веднъж месечно, всеки Клиент с едно клик, генерира своя опис;
* ЮЛ издават и фактура;
* Сумите се изплащат до 3 (три) работни дни;
* Цифрите с пример – при месечни куриерски услуги в размер на 2000 лв. (2000 х 3 % = 60 лв.), от Еконт Експрес ще получите годишна комисиона в размер на 720 лв. (12 х 60 лв. = 720 лв.).

Желанието да възнаградим Вашия избор, може да изразите тук или на безплатния телефон за връзка с Управлението – 080018001.
http://kurier-bg.net/?p=1173

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СРОК И ЦЕНА НА ДОСТАВКАТА

За да сте винаги информирани в този блог е добавен достъп до информация за „Цени и офиси на Еконт Експрес”. Може да го намерите най-горе на страницата: ceni i ofisi

В „Изчисли пратка” може да се информирате за стойността на конкретна доставка. За да е изчислена коректно цената е необходимо да попълните всички полета, касаещи доставката. Например: Изпращаме пратка от Плевен до Габрово на 18.01.2010г. Пратката тежи 1кг. и с условие на доставка от/до офис на Еконт. Пратката ще има допълнителна услуга Наложен платеж на стойност 10лв. След натискане на бутон „Изчисли” в поле „Време на доставка” се появява 19.01.2010г., а в поле „Цена с ДДС” – 5,24лв. iz4isli pratka





В „Офиси на Еконт” имате възможност да проверите имаме ли офис там или графика на населеното място, от/до което желаете да изпратите/получите пратка. Например: Търсейки информация за Средец ще Ви се листнат три населени места с това име. Тук е важно да уточните кое от всичките е Вашата дестинация. Като изберете конкретното населено място получавате пълна информация за връзка и координати на офиса, дни на обслужване и др.





ofis

Тук ще добавя и връзка към поста на моята колежка Ади Планирай разходите – предимство от Еконт Експрес , тъй като в него много добре е анализирала възможността за планиране на разходите в посока намаление до -50%.

Информация за срок и цена на доставка също може да намерите и в Сайта на Еконт Експрес в Адреси на обслужващи офиси в България и Тарифен калкулатор за куриерски пратки
http://kurierbg.net/?p=355

Сподели и спечели! … или тайната на гласуването.

Напоследък все по-модерно става да се проучва мнението на клиентите.
Всеки търговец, било то магазин, ресторант или сайт, се допитва до своите потребители посредством анкетни карти, книги за гости или други пособия.
Дали обаче някой се вслушва в предложението ти и какво печелиш в крайна сметка?
Не е ли цялата тази работа един голяяяяям балон?
Или просто отговаряме на изискванията на закона – даваме право на свободно споделяне на мнения, оплаквания и препоръки, а после ги хвърляме в кошчето?
Именно поради тази причини искам да споделя с вас за една нова инициатива от Еконт, с която целта е гласът ви да стигне точно там, където трябва, да се вземе под внимание, че даже и да ви наградят със звезда. Да, истинска звезда Усмивка

* Какво точно имам предвид ли?
Става въпрос за най-новата и уникална услуга, с която можете да оценявате служителите на Еконт и същевременно да печелите точки.

* Как?
За да участвате в кампанията „Бързина, надежност и усмивки от Еконт” е необходимо да разполагате с регистрация в свои виртуален кабинет (e-econt) и да сте получавали или изпращали пратка през последните 48 часа.

* Каква е целта?
На база на Вашите оценки ще се определят и месечните възнаграждения на служителите, като по този начин ще си осигурите още по-добро обслужване от страна на Еконт Експрес. Също така може да споделите своя идея за това как си представяте идеалната услуга.

* Защо да го правите?
Гласуването по всяка ваша пратка ще ви носи бонус – по една Е – точка, като вашите точки ще се събират и натрупват в кабинета. Малко по-късно ще ви разкрия и за какво ще можете да ги ползвате….. е-точките Усмивка

И на финал…

Както ви обещах – ако идеята е една от най-добрите, ще се сдобиете с чисто новичка и лъскава звездичка, която ярко ще грее на Алея на славата и не само това……

Подаръци ще има за всички от сърце…
http://www.courierandthecity.com/?p=266